söndag 19 december 2010

Vädret är med mig

När jag först planerade att åka ner till Västergötland i december och över julen, så grämde jag mig över att få en slaskig/regnig grön jul! Men vädergudarna måste hört min oro och gett mig snö i dessa trakter! Ännu har den inte smält heller, så jag känner mig nöjd! Hoppas den stannar två veckor till. Sedan drar jag norrut till Övik igen! (Synd att jag inte tog med skidorna!)

Veckan som har gått har varit ganska lugn. Var en sväng till mamma och hälsade på. Stannade över natten och hälsade även på Elsa. Om ni undrar vad jag sysslar med så trivs jag nog bäst med att bara umgås med DB.

NOPE, nada más idag. Blev ett kort inlägg. Måste skärpa till mig lite grann.. Finns ju en del som jag tänker skriva om, men det blir liksom inte av just nu.

Ta det lugnt bland julklappsinköpen och glöm inte att det viktigaste är att UMGÅS på jul! Det materiella tjafset ställer bara till stress, oro och gräl. För att inte tala om hur många som får en tom plånbok! Ta vara på varandra och njut av ledighet istället!

PUSS!

Inga kommentarer: