måndag 27 december 2010

Då var julen över!

Då var julen över. Det har varit dåligt med bloggandet och det har berott på dels på krånglande internet och när internet varit igång igen så har jag inte tagit mig tid. Jag skulle blogga och lägga in lite bilder, men kan inte föra över mina bilder, så då blev det inte att jag skrev heller!

Tillbringade julafton hos mamma och åt alldeles för mycket mat! Såg ärligt talat gravid ut på kvällen!! Hur är det möjligt att få ner så mycket? Jag fortsatte ätandet på juldagen hemma hos DB:s familj innan det var dags att öla med DB:s vänner. Detta slutade mindre bra.. Hela söndagen låg jag bakfull, förutom ett par timmar på eftermiddagen då vi var på bio och såg Änglagård 3. Mådde dessvärre dåligt hela filmen igenom, men det var bara att bita ihop. Runt 20.30 mådde jag någorlunda igen! Puh! Hur kan alkohol vara lagligt egentligen?

Nu inleder jag sista veckan nere i södern. På lördag bär det norrut igen. Det är med blandade känslor. Trivs så oerhört bra med mitt sällskap här nere.. Det kommer definitivt bli tomt och saknaden kommer vara stor... Suck.. Men det ordnar sig nog!!?

1 kommentar:

Kim sa...

Njut nu de sista dagarna i Södern (för den här gången).
Ät och må gott, men var försiktig med den helvetiska spriten!