onsdag 26 januari 2011

Dåligt med inspiration

Jo.. kanske vill ni veta vad som hänt de sista 13 dagarna? Haha.. Jag har inte bloggat i alla fall..

Åkte ner till Ulricehamn där jag är kvar än. Drog på en anställningsintervju bara timmarna efter att jag var framme. Kändes bra och de lovade ringa dagen efter... Men nej! Ingen ringde! Blir en aning irriterad när någon säger ATT man ska ringa och inte gör det! Det spelar ingen roll att jag inte var intressant, men man kan ringa och tala om det om man sagt att man ska ringa! Har man inte för avsikt att ringa så säger man inte det!

Nåväl. Det positiva är att jag får vara tillsammans med DB! Trivs oerhört bra i hans sällskap. När han jobbar fördriver jag dagarna med att promenera, sitta vid datorn, städa, laga mat... HA! Är det så det känns att vara hemmafru? Har även suttit och PUSSLAT! Argh! Ge mig ett pussel och jag kan inte slita mig. Kan sitta i timtal och leta, vända, vrida på bitarna! Det är ganska bra terapi. Man behöver inte tänka så mycket på själva pusslet i sig utan man kan låta tanken fokusera på annat. Funderar just nu mycket på jobb, boende och ekonomi. Vänder och vrider på tankarna och försöker komma fram till något.

Nu är det dags för morgonpromenaden med Morris. Ha det!

1 kommentar:

Kim sa...

1. Jävla as. SÄGER MAN ATT MAN SKA RINGA SÅ RINGER MAN! (Gäller även män.)
2. Njut!
3. Hoppas du kommer fram till något väldigt bra. Lycka till.