onsdag 5 januari 2011

Skyndar långsamt..

God fortsättning på det nya året!

Jag är åter i Övik efter en helt underbar tid hos DB i Ulricehamn! Det var länge sedan jag mådde så bra tillsammans med någon. Helt perfekt alltså! Det var med en stor klump i halsen jag lämnade södern och åkte hemåt. Nu sitter jag mest förvirrad hemma i lägenheten. Avståndet är långt och samtidigt vill jag skynda långsamt. Jag får det inte riktigt att gå ihop. Jag vet bara att jag VILL fortsätta det underbara som vi startat.

Jag är en jävel på att handla innan jag tänker efter och kan vara väldigt impulsiv. Försöker förändra det. Jag vill bara en sak i livet just nu och det är att komma till ro. Kunna slå mig ner och känna stabilitet. Men jag når inte dit genom att handla snabbt. Jag måste tänka efter och det ordentligt!

Så småningom hittar jag en lösning, det är jag säker på. Under tiden får jag tänka, sakna och längta...

1 kommentar:

Kim sa...

Härligt.
Njut.
Ta det lugnt och allt blir finemang!