torsdag 23 februari 2012

Gôtt mos!

Mitt hastiga uppbrott tycks ge resultat! Jag har ju tidigare skrivit om hur bra jag har mått! Nu mår jag om möjligt ännu bättre! Jag har lyckats roffa åt mig jobbet som jag ville ha! Börjar på måndag! Jag hade ju ordnat med ett annat jobb tidigare och tanken var att jag skulle börja där nästa vecka också... Så nu måste jag ringa och tala om att jag inte dyker upp! (May the bridges I burn light my way..)

Det har alltså gått 3½ vecka sedan jag bestämde mig för att flytta!! Nu saknas bara en bostad, vilket borde bli lättare nu när jag har jobb!! Jag har ju hela 12 kartonger att fylla en lägenhet med... hrmf.. NICE!!

Låt se.. Nu har jag 10 månader på mig att uppfylla mitt sista mål.. och det är väl lika bra att köra på så kanske man kan stryka det från listan också!

2012 har verkligen än så länge varit toppen! Kanske var det för att jag bestämde mig för att förändra mitt liv och började tänka i andra banor? "It´s all in your head" säger Nikki Sixx och jag måste nog hålla med. Med tankens kraft kan man komma långt!

Men nu har jag inte tid att sitta här. Det är ju mammas 60-årsdag! Kalas på gång. Grattis mamma!

Tjoho!!

2 kommentarer:

Kim sa...

Kul att du börjat blogga igen.
Jag läser och trivs. :)

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Ja, det har varit en svacka i skrivandet.. Orden liksom försvann med sinnesstämningen.. Men nu är det på´t igen! :)