torsdag 9 juli 2009

Dryga dagar

Vanligtvis vid den här tiden på året brukar vi ha fullt upp på jobbet. Men inte i år.. Vet inte om det är lågkonjukturen som får folk att resa mindre. Vi har så lite att göra. Detta gör att många långa stunder är det inte en människa inne och inte en telefon ringer. Dagarna blir plötsligt så långa och dryga! Jag som vill att det ska hända saker hela tiden får snart psykbryt.

När jag kommer hem på dagarna är jag istället trött av att vara understimulerad, så promenaderna med Morris känns underbara även om regnet öser ner! (Jag köpte en ny Marmot skaljacka härom dagen, så nu känns regniga dagar ännu mer roliga att spendera utomhus. Nu är man ju snygg också!)

Idag ska jag klippa mig på lunchen. Det känns upplyftande. Nu blir det superkort igen! Är så trött på att förska spara håret.. Finns ju ingen ordning på det nu.

Ser att klockan rusar iväg. Måste ut med Morris nu. Höres snart!

2 kommentarer:

Kim M sa...

Så nu har du snagg!
2 millimeter!
Sexy!

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Snagg bak och på sidorna.. se inlägg.. Skönt! :)