tisdag 13 mars 2012

3 års väntetid

Dåligt av mig att inte uppdatera bloggen.. Känns jättekul att arbeta igen. Nytt jobb har gett nya rutiner och nya saker att lära sig. Känns oerhört kul! Nackdelen är att jag just nu är fruktansvärt trött på kvällarna och har då helt enkelt inte orkat sätta mig och skriva.

Åker buss varje dag och tycker det är toppen! Var 7:e minut går den och ett månadskort är superbilligt! Det tar knappt 10 minuter till jobbet. Eftersom jag sålde min gamla gröna Puch-cykel får det bli att köpa en annan cykel. För även om det är bra att åka buss, så saknar jag att cykla!

Det är inte lätt att hitta lägenhet i Borås vill jag lova. Hade tänkt mig en hyresrätt, men bara det kommunala bolaget har en väntetid på ca 3 år!! Kanske lutar det åt en bostadsrätt istället om banken är snäll.. Gah.. Annars finns ju alltid Borås Camping.. Ett tält är ju inte så dyrt.. Haha..

Det löser sig säkert så småningom. Jag har ju ändå inget att fylla lägenheten med! Haha..

Inga kommentarer: