söndag 18 mars 2012

Födelsedag och tvätt

Ja, men tjena.. Vart tog helgen vägen? Har inte gjort annat än promenerat och druckit kaffe med Elsa. Söndagseftermiddagen ägnade jag åt tvätt! Behövs ju det också ibland..

Idag fyller Morris 8 år! Grattis till honom! Tänk att man haft honom så länge! 7½ år för att vara mer exakt! Hoppas han hänger med bra länge till! Jag fixade en enkel tårta dagen till ära.. men det var nog mest för att jag ville ha! Haha.. Hans tårtbit ligger kvar på fatet! Han var inte sugen alls!

Tänkte lägga mig pensionärstidigt ikväll! Gott att ligga i sängen och titta på TV! Ny arbetsvecka imorgon. Meeeen.. Det var ju nyss måndag!! Trivs som tur är väldigt bra på jobbet! Tänk att det kunde bli så bra allting! Saknar dock en lägenhet.. Men det är ingen fara på taket. Har ju i alla fall någonstans att bo under tiden!

Nu måste jag kila ner till tvättstugan igen!

Tjing!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men GRATTIS bästaste Morris :) Hurra, hurra, hurra! Nalle skickar en kram också!

//Mille