lördag 23 januari 2010

Åter i vardagen

Efter en vecka med besök av mamma är man åter i vardagen. Nu kan man konstatera att veckan blev lyckad med diverse aktiviteter och även ett norrsken! (Som jag lyckades fota med min lilla digitalkamera!)



Trots att man kanske har ett häftigt och annorlunda arbete kan jag känna så här i den 3:dje säsongen att det är bara ett jobb! Visst är det roligt många gånger och ingen tur är den andra lik, men samtidigt så har det blivit en vardag för mig. Kan faktiskt ibland känna att det kanske är dags att gå vidare.. Ja, ÅTER IGEN! Får leta vidare.. Jobben är inte så många att söka, men kanske kan man hitta NÅGOT? Jag är tacksam att jag har jobb i nuläget som drar in pengar till hushållet, men som med allt annat i mitt liv så tröttnar jag..


Nu ska jag dra till jobbet igen! Ha det gott!

2 kommentarer:

Kim M sa...

Det är sant som de säger: allt blir till slut vardag.

Irene sa...

Åter i vardagen det är så sant!Men du har ett roligt jobb:Ingen dag är sig likt.Det händer hela tiden någott annat. Jag tror själv att har man en positiv instälning till
sin vardag.Då orkar man jätte mycket!Kan man hitta ett annat jobb då ska man prova på.