fredag 6 april 2012

Lammkött och ny lägenhet

Nu var det ett tag sedan jag skrev igen.. Har varit trött på kvällarna och inte orkat. Men det har hänt grejer här. Jag har fått tag på en tvåa och flyttar 1 maj! Känns toppen! Har massvis att inhandla och har ännu bara hunnit med köksmöbler.

Igår var vi, några flickor i våra bästa år, på krogen. Innan vi drog iväg skojade vi om att man borde ragga upp varsin 20-åring. Hade vi vetat vad som väntade kunde det varit ett mer allvarligt samtal för när vi väl var där blev VI uppraggade av dessa unga pojkar!! Det var inte bara en utan flera! De var inte blyga av sig heller och gick genast in på vilka sexuella upplevelser vi skulle få uppleva om vi följde med. Haha.. Antingen var de desperata som raggade på oss "gamlingar" eller så ser man fortfarande ganska fräsch ut...? Vill så gärna tro på det senare så i min fantasi är det så!

Det slutade inte med "pojkarna" på krogen, utan när vi stod och väntade på nattbussen kom det ytterligare en som raggade åt sin kompis som skulle behöva få sig något! Haha.. Tänk om det är så att man ser horaktig ut??? Nåja.. Man vet ju i alla fall vart man ska gå om lusten faller på! Haha..

Nåväl.. Resten av denna påsk blir nog lugn. Har inga planer. Blir nog mer godis än vad jag redan stoppat i mig, god mat och mycket vila! Behöver samla på mig mer energi inför flytt nummer två där mycket ska hinna köpas!

Ha en fortsatt GLAD PÅSK!

Inga kommentarer: