fredag 27 april 2012

Vår

Det är vår! Körsbärsträden blommar och träden grönskar! Ledsen för att jag inte skriver så mycket här.. Borde ha tid på kvällarna, men är alltid så trött och oinspirerad! Dagarna löper på i 280km/h och jag hinner inte med allt jag skulle vilja hinna med. Sviter av flytt och nytt jobb har börjat lägga sig, så då passar jag på att flytta igen på måndag! Inte lika långt som 90 mil utan jag nöjer mig med 5km! Fördelen denna gång är att jag inte har så mycket att flytta! Har samlat på mig lite möbler som står i mammas vardagsrum och sedan är det mina 12 kartonger + lite kläder! Blir en snabb och smidig flytt skulle jag förmoda!! (Jag har inte så mycket att flytta förra gången heller eftersom jag sålde allt, men jag var ju ändå tvungen att gå igenom hela mitt bohag och förråd. Det tog tid och kraft!

Känns skönt att få sitt egna igen! Känner mig tacksam att kunna ha bott hos mamma medans jag letat lägenhet. Hon har skämt bort mig med mat och annat, men jag har saknat ett EGET hem!

Nu sitter jag här på morgonkvisten och känner att jag måste lägga på en rem om jag ska hinna till jobbet i tid!

Tjip, tjip! Vi hörs!

Inga kommentarer: