söndag 29 april 2012

I en värld full av rosa blommor

Har aldrig haft några rosa prinsessdrömmar, men när körsbärsträden blommar känns det som man går i en rosa dröm.. Likt en sagobok full av lyckliga slut. Man blir bara lycklig av att befinna sig bland dem och bli omringad av ett rosa skimmer!

Flyttar imorgon! Skulle packa ihop mina utspridda saker och kläder, men blev fast här vid bloggen i ett försök att snygga till den... Lyckades inte så bra och är ännu inte klar!

Livet flyter på. Känner mig mer och mer "hemma" i tillvaron och bara jag får ett eget hem tror jag att jag kan hitta tillbaka till mig själv helt igen. Saknar då och då Norrland.. Men stadslivet fungerar också. Det är ju bra på sitt sätt. Morris verkar också ha "landat" och konstigt vore väl annars med så många hundflickor och hundkompisar som finns här.

Nu tänker jag ta tag i packeriet!

Tjip!

Inga kommentarer: