onsdag 13 maj 2009

Sorry!

Tiden gick så fort i Borås! Hann knappt med att ens fundera på att blogga. Tänkte att det gör jag när jag kommer hem. Så väl hemkommen i måndags behövde jag vila ut! Igår kväll kom så en elak förkylning krypande, så jag låg nedbäddad framför ESC!

Nu har jag inte heller tid att sätta mig ner och skriva, då all energi går åt till att kurera mig samtidigt som jag förbereder en guidning i Öviks skärgård som jag ska ha imorgon. Känner lite panik, då jag ibland måste stanna upp och ta en tupplur! Jag hoppas innerligt att hals och röst klarar av detta, då det är ont om ersättare..

Så jag skriver framåt helgen igen, när det är lite lugnare och jag förhoppningsvis mår bättre!

Puss och Kram

3 kommentarer:

Irene sa...

Hoppas att du kryar på dig nu !!Och orkar guida!!

Kim M sa...

Hoppas du får en bra dag med de där militärerna.

Helen Erlandsson sa...

>>>Irene & Kim, Inlägg kommer snart om guidningen.. Håll ut! :)