tisdag 17 november 2009

Nattliga bestyr

Här sitter jag mitt i natten och har en diskussion med mig själv. Varför kan jag inte känna mig GLAD? Det var länge sedan jag kunde känna ren glädje.. Allt är en enda lång uppförsbacke och jag tänker mycket.. Läste för någon vecka sedan om depression och dess symptom.. Om symtom höll i sig mer än 2 veckor skulle man söka hjälp.. Haha.. Jag borde ha begått självmord vid det här laget i så fall, för dessa kännetecken har funnits i över 2 år av och till. Men nej.. så illa är det inte! Måste bara hitta källan till min nedstämdhet.. Puh.. Snart kommer en lösning hoppas jag.. Hoppas ni står ut med långa uppehåll i bloggeriet!

Bjuder på lite musik som jag i nuläget tycker om att lyssa på.. Reflektera över att båda låtarna heter "Monster".. Men vad bra de är!




2 kommentarer:

Kim M sa...

Det är så där på tok för ofta.
Och två veckor är ju nada...
Men det vänder! Det vet vi mogna och erfarna.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Visst vänder det. Men det är jobbigt när man är mitt i det..