torsdag 19 november 2009

Snö

Jag har nog alltid tyckt om snö.. Minns när man som barn gjorde snögrottor och som på bilden nedan åkte kälke! Funderade på om det verkligen var mer snö när man var liten. Så det var bara att leta upp det gamla fotoalbumet och kolla. På detta kortet ser det ju ut vara snö i alla fall.. så kanske var det så? I denna backe för övrigt träffade jag min allra bästa vän Elsa. Då var vi 3 år. Nu är vi 35! Än håller vänskapen och bättre vän får man leta efter. Var vi än befinner oss i världen håller vi kontakt. Vi kan lätt sitta och prata i upp mot närmare 2 timmar i telefon. (Älskade Elsa.. Hoppas du snart kan komma ifrån så jag kan visa dig det jag älskar mest i denna del av Sverige!)



Ger er även ett kort från föregående vinter. Ca 30 år mellan dessa vintrar och på två olika platser i Sverige. (Kortet är mindre bra, men satt länge och bläddrade runt.. till slut gav jag upp.. Hey, that´s me and I have to accept it!)


1 kommentar:

Kim M sa...

Dina vinterbilder är alltid fantastiska. Ser fram emot nya!