måndag 7 mars 2011

Äntligen!

Jag må ha varit Mrs Boring i några veckor, men har verkligen behövt det! Jag har låtit tankar komma och gå. Jag har funderat och funderat.. Jag har varit låg och deppig.. Jag har stampat på samma ställe och inte vetat vilken väg jag ska gå. Det hade verkligen låst sig!

Idag mina vänner vet jag vad jag ska göra! Det liksom pirrar i hela kroppen och jag vill nu!! Ni vet den där glada och förväntansfulla känslan. Känns skönt att ha kommit till ett beslut. Känns ännu mer skönt eftersom det är något som jag sagt (bara för några veckor sedan) att jag ALDRIG skulle göra. Tanken har slagit mig några gånger den sista tiden och ju mer jag funderat på det så känns det ändå på något sätt självklart! Just idag landade tanken på rätt ställe i hjärnan och nu vet jag vad jag ska arbeta mot. Det kommer kanske ta ett litet tag(?), men jag ska banne mig göra det!!

Nu undrar ni förstås vad det är? Haha.. Tänker hålla er på sträckbänken! Ville bara tala om att jag äntligen kommit fram till något som kan vara bra och det känns så positivt!!

Ha en bra dag vänner! Själv ska jag pallra mig iväg till jobbet i Mellansel i eftermiddag!

Inga kommentarer: