torsdag 17 mars 2011

Beach 2011

Alltså jag är ingen som ligger och pressar på stranden under den svenska sommaren. Inte badar jag så mycket heller. Sommaren 2010 lyckades jag komma upp i hela NOLL bad!!! Men man går ändå ganska lättklädd.. eller ungefär som på detta fotot av mig som barn. (Skulle tro att det är taget någonstans i Varberg.. På den tiden var det där den svenska semestern tillbringades om man kom från den delen av landet som jag gör.)




Men jag borde vara stolt! Jag ser nu att jag bevarat min kropp sedan barnsben! Både magen och de rultiga benen finns kvar! Det bevisar ju att jag är välbevarad och inte behöver ligga i med träning inför beach 2011.. För man vet ju inte.. Kanske blir det ett dopp 2011??

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag ska nog knuffa i dig i plurret någon gång under sommaren! var så säker...;)
/DB

Anonym sa...

Såå söt!
P.

Helen Erlandsson sa...

>>>DB, Haha.. Kom hit och knuffa bara!! ;-)

Helen Erlandsson sa...

>>>P, Tack, tack.. ;-)

Kim sa...

Söt och fin nu som då.
Jag minns också de somriga besöken i Varberg.
Alltid lika spännande. :)

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Visst var det spännande? Kommer ihåg att det kändes så lååångt bort och det var ofta bilköer på ett ställe där man skulle köra ut på en annan väg. Rader av bilar med husvagnar på dragkroken! :-)