lördag 5 mars 2011

Mrs Boring

Jo, det tycker nog många att jag är just nu. Mrs Boring alltså. Jag tar mig inte för att hitta på någonting. Jag träffar inga utan sitter mest för mig själv och filurar. Trivs underligt nog med det just nu. Jag har inget behov av att det ska hända något. Är det onormalt? Känner mig ganska onormal som söker mig till ensamheten just nu.

Jag har jobbat lite som personlig assistent och är timvikarie. Skönt att jobba! Annars händer inte så mycket. Tog en härlig skidtur på Själevadsfjärden med Morris i veckan. Härliga plusgrader och sol. Stannade till på Bockholmarna och fikade. Någon hade lämnat kvar granris att sitta på vilket var perfekt för sittunderlaget var kvar hemma!



Det töar för fullt! Snön smälter i en hejdundrande fart just nu. Skönt att vara ute, men halt.. Har ett stort blåmärke på armbågen efter en vurpa jag gjorde när jag klev ur bilen. Haha.. Tur ingen såg!!

Får se när jag behagar blogga igen.. Det går ett tag mellan varje gång just nu. Ha det bäst alla!

Inga kommentarer: