tisdag 26 april 2011

Härlig påskhelg

Det var en månad sedan jag bloggade.. Usch och fy på mig! Har bara saknat inspiration och motivation..

Hade besök av DB under påskhelgen! Har inte mått så bra på länge som när han var här!! Trivs i hans närhet. Under de 2½ månader vi inte träffats har jag försökt förtränga, men åh, vad jag har saknat honom! Nu när han har åkt saknar jag honom ännu mer.. Han får mig att må bra!

När jag vaknade i morse och han inte var där.. tja.. vad kan jag säga? TOMT!

Nåväl.. Får leva på minnena av helgen som var. Vi gjorde inte så mycket speciellt. Njöt av vädret, åkte till Ottelandet och grillade, promenerade och bara var tillsammans!

En skön helg! Men nu återgår vi till vardagen! Hoppas ni har haft en härlig påsk också!

2 kommentarer:

Kim sa...

Tillåt mig upprepa mig själv: jag vet hur det känns.
Nu är det dags för er att på allvar kila stadigt. Inga fler månadslånga luckor!

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Med månadslånga luckor blir de korta mötena desto bättre!(?) ;-)