tisdag 11 oktober 2011

Ännu ett trist inlägg

Tänkte jag skulle ge mig tid att hitta energi och fundera ut hur jag vill att min framtid ska se ut.. Jag ville också klura ut den krokiga vägen dit.. Jag började för 1½ månad sedan och jag står fortfarande på samma ställe! Jippie! (Not..) Nu börjar jag känna kraven utifrån komma smygande och det får mig bara att bli stressad..

Jag är rädd för att uppfattas som lat och ovillig, men det är jag inte! Jag har bara hamnat i ett vägskäl i mitt liv som tär väldigt mycket psykiskt. Det påverkar allt. Jag har tusen saker som ska göras, men orkar inte.. Bara att dammsuga mina 35kvm känns som ett helt dagsverke..

Jag antar att man kanske behöver dessa stadier i livet ibland, så man kan uppskatta det som är bra vid ett senare tillfälle.. eller något? En tripp till Borås kanske piggar upp? Tågbiljetter är bokade och det ska bli riktigt skönt att träffa de man alltför sällan träffar!

Inga kommentarer: