torsdag 13 oktober 2011

Det tar sig!

Vaknade i morse av magknip. När det väl hade gett sig efter några vändor till keramikkärlet så var jag på strålande (Nåja.. om man jämför med tidigare) humör! Det har underligt nog hållit i sig hela dagen! Kanske är det på gång att vända igen..? (Vågar knappt nämna det..)


Jag har städat och tvättat. (Även för hand!!!) Fram på kvällen såg jag mig i spegeln och tyckte jag såg väldigt trist ut. Så jag började sminka mig på ett sätt som jag aldrig sminkar mig! Haha.. var faktiskt riktigt kul. Ingen ser eller har sett det, så det var ju ganska ogjort nu när jag måste ta bort det.. Kanske ska vänta tills efter kvällsrundan med Morris, så har man ju i alla fall en chans att stöta på någon granne eller något..?


Jamen.. Något ska man ju roa sig med!








Inga kommentarer: