måndag 31 oktober 2011

Japp! Nu är det bestämt!

Helgen förflöt finfint! En kul lördag med krogbesök och en mindre kul söndag.. men det är smällar man får ta ibland. Det kostar att ligga på topp!

Nu tänker jag berätta för er... något som jag tänkt på jättelänge, men som jag inte velat tala om. Men nu offentliggör jag det eftersom det känns mera definitivt att berätta än att hålla tyst. Jag tänker flytta tillbaka till Borås! Kanske inte just idag eller imorgon, men jag letar just nu efter jobb och lägenhet.

På något vis är det ett svårt val eftersom jag har kommit att älska Örnsköldsvik. Men just nu så ebjuder inte den staden allt det som jag vill ha och det skulle kännas skönt att ha familj på närmare håll.

Japp!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra val!:) lycka till med sökandet! //D

Helen Erlandsson sa...

>>> :)