måndag 10 oktober 2011

Blondinen finns kvar i mig..

Jag är född blond, som så småningom övergick till råttfärgat och sedan försökte jag färga mig smart i mörk nyans.. Men det fungerade dåligt.. Härom veckan ville jag frigöra ett elelement från hundhår.. Hmm.. Funderade på HUR jag skulle komma åt det som låg inuti och kom på den briljanta idéen som skapade fyrverkeri och smällar.. Jag stoppade in ståltråd(!) i elementet!! SMART Hille! Elementet var sedan dött.. Kollade proppen.. men nej den var hel.. I tron att jag hade förstört elementet funderade jag på vad jag skulle säga till hyresvärden..

Jag lät tiden gå och kontaktade aldrig honom.. Skulle idag starta ett annat element som också var dött.. Gick tillbaka till proppskåpet och väl där studerade jag proppschemat extra noga.. Inte föga förvånad när jag inser att jag tidigare kollat fel proppar.. Glad att elementen fungerar som de ska igen, men börjar fundera på om jag kanske ska blondera mig och sluta försöka se smart ut..?

Inga kommentarer: