torsdag 27 oktober 2011

Samma ord - men olika känslor

Satt och gick igenom min mobiltelefon. Hade över 700 sms i inkorgen och började radera. Hittade några äldre meddelanden men det var ett som jag stannade till vid och läste flera gånger. Jag minns hur glad och lycklig jag kände mig då jag fick det. Då läste jag det också flera gånger. Skillnaden denna gången var att jag istället kände mig ledsen på något vis. Blev lite förundrad över hur samma ord kan frambringa så olika känslor. Jag önskar dock att jag kunde få dessa ord till mig igen i syfte att få mig att känna mig speciell.

Idag har jag skickat iväg några jobbansökningar, promenerat med bror, brorsdotter och mamma. Nu ska jag snart ut på kvällsrundan med Morris. Till helgen blir de en krogsväng!

Tjoho!

1 kommentar:

Kim sa...

Gamla SMS är farliga.
Kram.