onsdag 10 juni 2009

Åter igen på bloggen

Det är nog bäst att jag skriver några rader, för nu har jag börjat få telefonsamtal med förfrågan om jag mår bra.. Ja, jag mår bra. jag har bara inte haft någon författarlust..

Så vad har jag gjort de sista 10 dagarna? Jag har funderat, funderat och funderat. Jag har promenerat, promenerat och promenerat.. Vad har jag då kommit fram till? Igenting! Men jag vet att jag behöver en förändring i mitt liv.. Frågan är vad? Så nu ska jag prova något nytt och faktiskt lära mig dansa! En vuxenpoäng tycker jag det är värt att lära sig bugga.. Något som man borde kunna ändå.. Så på fredag åker jag med en bekant till Gräsmyr Loge!

Igår agerade jag fotograf åt PCD och LE som gifte sig. Litet, enkelt, strålande solsken och underbar utsikt på Skuleberget! Grattis till er båda!



Idag har jag haft en enorm huvudvärk på morgonen som ännu hänger kvar lite grann.. Hoppas den snart försvinner helt så jag kan ta en lååång promenad med Morris bland regnskvättarna.

Ska försöka uppdatera bloggen oftare.. men lovar inget.. Men var inte oroliga om jag får sådana här "glapp" ibland.. Jag lever och mår bra, men saknar inspiration att skriva ibland.

Tack och hej för denna gång!

4 kommentarer:

Kim M sa...

Bilderna: tur med vädret!
Dansen: you go girlie.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Jag ska så småningom äga dansgolvet! ;)

Anonym sa...

mm... funny ..

Anonym sa...

а все таки: шикарно.. а82ч