onsdag 10 juni 2009

Radarproblem

För någon dag sedan var jag på stan och flängde runt i klädaffärer.. Tror jag har min "available-radar" fel inställd.. Jag är på span och ser tänkbara karlar lite varstans.. men vad händer? Jag blir förföljd av en tjej som hela tiden söker ögonkontakt! Jaha.. vad gör jag för fel? Då slår det mig att karlar kanske inte "ser" mig för att de också tror att jag är flata?

Så what to do? Låta håret växa ut igen? Skaffa klänningar och sminka mig rejält? Får nog bli klänning.. Jag trivs ju i kort hår! Någon som har några tips?

4 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ Jag tror att du behöver inga tips.
Du är bra som du är!!! Du trivs själv med kort hår och du är finn i det!
Den "rätte " kar dycker upp när det är dags! tror jag.

Helen Erlandsson sa...

>>>Anonym, Tack så hjärtligt! :) Hoppas den rätta infinner sig snart.. ;)

Kim M sa...

Du får glo och vinka intensivt när du passerar hunkarna på stan.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Ja, jag får väl vifta med armarna som en väderkvarn och bli idiotförklarad istället ;)