söndag 13 september 2009

När Hille intar för mycket alkohol..

..så kan vad som helst hända. Var verkligen på topp under gårdagens krogbesök. Var en drottning på dansgolvet och flirtade hej vilt! Snart hade jag en dansande gud bredvid mig och trots technomusik blev våran dans mer het och intensiv. Mitt törstande av kärlek fick mig att suga in vad denna mörkhyade dansmaskin hade att erbjuda. Det blev hett! Trots mitt yra tillstånd återfick jag min sans och insåg att han var 20 år!! OMG! Jag får ta det som en komplimang att jag kan attrahera dessa unga män så pass mycket att de vill få med en 35-årig kvinna hem!

Vilken tur att jag hade lite vett kvar och nobbade.. För tänk om jag vaknat upp idag hos en 20-årig afrikan med dreadlocks!! Haha.. jösses vilken ångest!

5 kommentarer:

Kim M sa...

Du skulle tagit hem grabben!
Fast å andra sidan... unga heta afrikaner i all ära - dreadlocks klarar jag mig utan.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Ja, det var just det.. Det blev för mycket!

Anonym sa...

Ja tänk om du tagit hem han!!! Vilken medicinering!!! åsså skulle jag fått höra sen om han hade dreadlocks på bägge skallarna...hehe

P.

l sa...

De var ett väldigt utlägg om att du inte gjordenå mer än dansade,hmmm jag undrar jag

Helen Erlandsson sa...

>>>P. Haha..
>>>I. Undra på du.. ;-)