tisdag 15 september 2009

Tisdagmorgon 15/9

Jag uppskattar verkligen buggkursen på måndagar. Det går framåt och det är skoj. Det är något som bryter av i vardagen och det har jag aldrig varit bortskämd med tidigare då jobb alltid har hindrat mig från att "kursa". Borde nog skaffa mig ett jobb endast dagtid så jag kan kursa mer..

Det är strålande sol i härligt höstväder ute. Så idag väntas en rejäl långpromenad. Ska bli skönt för både vovve och matte. Det är något speciellt med september som jag alltid tyckt om. Speciellt när vädret är fint. Underbart!

Väntar också på klartecken från A-kassan.. Man vill veta att det flyter på. Tycker inte om att få "glapp" i inkomsterna. Hoppas det kommer fungera nu.

Nej, hej hopp! Nu ska jag gå tisdagslopp! ;-)

4 kommentarer:

Kim M sa...

Ja, du ska jobba dagtid. Kvällstid ska du bugga loss och träffa karlar!
September är en ljuvlig månad, det håller jag med om.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, får försöka hitta ett jobb med de tiderna.. :-)

Irene sa...

Det är härligt med en solig september!Kul att du tycker att det är skoj på buggkursen.Hoppas att du har fått klartecken från A-kassan så att det inte blir glapp i ekonomin.Jag hoppas att det blir flera soliga dagar! kram

Helen Erlandsson sa...

>>>Irene, Hoppas också på mer sol, både i sinnet och ute! :-)