måndag 8 februari 2010

Börjar piggna till

Nu börjar man piggna till och få tillbaka lite energi igen efter en intensiv månad.. Skulle vara ledig igår och idag, men ska ändå jobba ikväll. Det känns konstigt nog positivt! Nu går det alltså åt rätt håll igen.

Igår öppnade jag en flaska vodka som stått orörd länge. Riktigt gott att grogga med Grape Tonic. VJ ringde och undrade om jag hade lust att komma över. Självklart! Ingen trötthet kunde stoppa mig igår så trots gäspningar satt vi 4 stycken och umgicks. Trevligt var det!

Idag möttes jag av världens suraste gubbe. Han muttrade när jag råkade åka skidor förbi hans hus. Han blev inte gladare av att Morris fick för sig att bajsa just precis utanför hans gård!! Inte hade jag med mig några påsar heller.. Bad så mycket om ursäkt och skyndade därifrån med känslan av att han sprang in efter hagelgeväret! Nåväl.. Inte åker jag där en gång till i alla fall!

Har haft mycket spänningar i ryggen den sista tiden och igår köpte jag en spikmatta. Har hört så mycket bra om den, så nu ska den testas. Hann inte riktigt ligga så länge igår eftersom VJ ringde så nu ska jag ta en stund innan jobbet. Så nu får ni ursäkta, men jag ska lägga mig tillrätta på mattan och sedan göra mig redo för jobb!

Ha det gott!

4 kommentarer:

Irene sa...

Vilken sur gubbe!Han gillar inte djur och folk runt omkring sig.
Hur gick der för ryggen ,hjälpte spikmattan?Hoppas att det blev en bra jobba kväll!

Irene sa...

Vilken sur gubbe!Han gillar inte djur och folk runt omkring sig.
Hur gick der för ryggen ,hjälpte spikmattan?Hoppas att det blev en bra jobba kväll!

Irene sa...

Jag tryckte för mycket!<men hoppas att du är pigg nu!

Helen Erlandsson sa...

>>>Irene.. Det är lätt hänt.. Spikmattan verkar fungera!! .-))