fredag 5 februari 2010

Trötthet och stress

Förlåt alla läsare för mitt stora uppehåll! Har tänkt skriva så många gånger, men tröttheten har tagit över.. Jobbat intensivt och av någon anledning blir aldrig mina dagar som jag tänkt mig. När jag kommer hem ägnar jag tid till Morris och sedan lyckas jag av någon anledning att bara somna så där bums!

Snart är jag ledig två dagar och kanske får jag tillbaka energin..(?) Kanske är man för gammal för detta jobb? Ska nog skaffa ett lugnt dagjobb sittandes i en källare och sortera knappar.. Då slipper man dessutom vara trevlig jämt!! Kram på er! Skriver så snart orken infinner sig! Nu är det dags att starta ännu en arbetsdag..

4 kommentarer:

Kim M sa...

Ja, du skulle testa mitt jobb. Jag behöver inte vara trevlig och det är askalas! :)

Irene sa...

Vad skönt att du är ledig.Du behöver vila !Du jobbar jätte många timmar så vila upp dig.Kram

Mille sa...

Haha, min dröm är också att jobba i en mörk källare... :) Och sortera papper eller varför inte knappar som du sa...perfekta jobbet helt enkelt!!!

Helen Erlandsson sa...

>>>Jo.. Man kanske skulle sadla om till arkivarie eller nåt...? :-)