torsdag 21 oktober 2010

Aaahh..

Är lite lätt förvirrad... När känslor som man under en lång tid grävt ner under en gran plötsligt får liv och kommer tillbaka till mig blir jag mycket fundersam.. Jag tycker om dessa känslor som jag nästan glömt bort att de existerade.. men samtidigt blir jag förvirrad och tankspridd. Försöker leva i nuet och inte tänka så mycket. Det blir som det blir..

Jag hade verkligen inte tänkt att plötsligt börja tycka om någon igen.. Men det är väl sådant man inte kan styra över. Jag kan bara konstatera att det just nu känns oerhört bra och jag hoppas att det får fortsätta att göra det.

Om ni inte förstått det så har jag träffat någon som har berört mig väldigt mycket!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Glag för din skull :-)
// Carola

Anonym sa...

Men gumsan, tack! Jag tycker mycket om dig åxå! ;)

Roligt!

P.

Kim sa...

Visst är det härligt men samtidigt minst lika plågsamt...
Men njut nu av känslorna som svallar.

Helen Erlandsson sa...

>>>Carola, Tack!
>>>P, Men det visste du väl redan att jag tycker om dig!! ;-)
>>>Kim, Jag NJUTER!! :-)