tisdag 5 oktober 2010

Inte mycket nytt..

Det är inte för att jag inte har tid att blogga, utan för att jag helt enkelt inte haft lust! Jag låter dagarna gå. Sitter och letar jobb att söka, pratar i telefon, promenerar, surfar på nätet och lite annat strunt.

Det blir inget Jukkasjärvi denna säsong. Ska lägga all min tid och energi åt att söka ett tillsvidarejobb! Måste ta mig ur min eviga rondell och hitta vägen till något nytt. Life is full of surprises.. ska bara hitta dom!! Det känns faktiskt lite vemodigt ändå.. Nåväl! Det känns ändå ganska positivt att man tar ett beslut och kan se möjligheterna i det istället!

Imorgon åker jag och Morris till Borås. Det som från början var tänkt att bli 10 dagar verkar istället bli upp mot 20 dagar! Så mycket man vill göra och så lite tid.. Blir bra tror jag. Söka jobb på dagarna och umgås med nära och kära på kvällarna. Så blir man ju lite bortskämd med mat hos mamma. Tur att jag inte hann banta innan jag åkte!!

Ska försöka blogga lite mer framöver. Nu är det dags för slapperi i soffan.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Oroa dig inte! Det kommer att bli BRA!:) Lycka till på resan! Vi ses!
/D

Helen Erlandsson sa...

>>>D, :-)

Kim M sa...

Ha en kul tripp!
Och sedan kommer du hem - stark och sugen på jobb och karlar.
Kram.