måndag 25 oktober 2010

Det lider mot sitt slut..

Fördrivit de sista dagarna med att träffa gamla vänner, släkt och DB! (Min middagsdate får ett namn.. (DB) Lite enklare så!).

Fattar inte hur tiden kan gå så fort! 3 veckor har snart passerat och resan tillbaka hem till Övik är nära. Det är med blandade känslor som jag åker hem. Det har hänt mycket här i Borås som jag gärna vill hålla kvar nu, men samtidigt är det nog bra att åka hem och få lite distans till allt. Dessutom har jag nog ett gäng räkningar liggandes på hallgolvet som ingen annan vill betala åt mig.. Eller? Är det någon som har lust så hör av er!!

Morris verkar vara lite less på att vara här. Tror han tycker det är skönt att komma hem till vardagen och de vanliga rutinerna. Ska ta en heldag i skogen med honom när vi är hemma. Hoppas på fint väder så man kan mysa på bland gran och tall! Ta med lite kokkaffe och göra upp en eld vid en vacker tjärn. Där ska jag bara sitta och fundera!

Men först ska jag ta till vara på de sista 2 dagarna här i Sjuhäradsbygden!

2 kommentarer:

Kim sa...

Det låter som en plan.
Far i frid när hemresan står på tur!

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Är nu hemma och funderingarna är igång!