onsdag 13 oktober 2010

En vecka full med trevligheter!

Har varit i Borås en hel vecka och tiden bara rinner iväg! Så mycket man vill göra, så många man vill träffa och så lite tid!

Bor hemma hos mamma och låter mig bli bortskämd. Mammas mat går inte av för hackor! Jag har till och med börjat dricka mjölk till maten vilket jag alltid gjorde som barn.

Helgen som var stavades "ÖL och GAMLA VÄNNER". I fredags var jag med bästaste Elsa på Volbeat i Göteborg. Superkul!! I lördags hade vi en återförening med högstadiet. Tänk 20 år sedan man slutade 9:an!! Från våran klass var vi så många som TVÅ!! Det var Elsa och jag.. haha.. Synd det inte var fler, men vi hade i alla fall kul då det fanns många andra från andra klasser som var kul att se. Vi avslutade kvällen på Brasseriet där ytterligare gamla vänner fanns. Kom hem på morgonkvisten glad och nöjd!

I söndags var jag på 40-årskalas hos min bror. Ännu en påminnelse att man blir äldre. Hah! Snart är man där också..

Har tidigare skrivit i bloggen att jag haft många långa samtal med någon. I måndags var jag bjuden på middag hos denna glädjespridare! En mycket lyckad, trevlig och sen kväll. Kom hem vid 4-tiden på tisdag morgonen. Tänker inte skriva så mycket om det här på bloggen i nuläget. Men jag kan avslöja att jag ler mer än vanligt och gärna vill träffa honom igen! :-)

Igår var jag ännu en sväng hos min bror med familj och idag tänker jag bara vara hemma hos mamma och ta det lugnt. En förkylning finns i kroppen och jag känner mig lite halvtrött..

Så.. en vecka har redan försvunnit iväg och ännu har jag massor kvar att göra här i Borås. Måste nog stanna några dagar extra för att hinna med..? Nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha till mig.

Tjing!

2 kommentarer:

Kim M sa...

Härligt, härligt.
Men tänk att det bara var ni två från klassen, som kom.
Ha ha.

Ha det kul nu.
Och härligt med den där någon.

Kram.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Eliten hänger kvar! ;-)