fredag 30 oktober 2009

Nu ska de lurviga få sitt

Kan ju inte gå en buggkurs utan att använda mig av mina nyinlärda danskunskaper. Ikväll blir det en tur till Ersboda/Umeå som ska vara det bästa stället denna mörka tid på året. Finns det ork imorgon kan hända jag dansar loss då också. Måste göra något och krogen känns sååå boring.. Vaknar hellre sober och tar till vara på dagen efter. Livet är för kort för att offra dagar i sängen.. Någon gång är väl okej, men inte för ofta.. Nej, det är inte värt det längre!

6 kommentarer:

Irene sa...

Hoppas att det blir mycket dans för dig ikväll!

Helen Erlandsson sa...

>>>Irene, det hoppas jag också! :-)

Kim M sa...

Ah! Jag är just där just nu. Vill inte offra dagar i sängen. Nej, sober och rapp ska man vara!

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Sober var jag.. men knappast rapp! Den sena kvällen följt av en tidig morgon gjorde mig astrött!!

Stefan sa...

jasså? Ska du hit? :D Bor du också här i Umeå eller? :)

Helen Erlandsson sa...

>>>Stefan, Nej, jag bor 10 mil söderut. I Övik närmare bestämt! :-)