lördag 14 augusti 2010

Idiotiskt beteende

Jag är inte så effektiv med skrivandet just nu! Skulle ju berätta om förra helgen och kanske hade det varit kul med något mer inlägg..? HA! Veckan flöt ju på smärtfritt och fredagen den 13:e var inte alls så pjåkig.. Jag överlevde den i alla fall! Men skriva har varit svårt.. Ibland vill jag så mycket och då blir det pannkaka av det! Måste lära mig att inte vara så förbannat noga och utförlig!

Det är som när jag ska diska.. Jag är så jävla noga att det blir skitjobbigt! Det tar för lång tid! Jag måste gno med en svamp med jättemycket diskmedel.. Och Gud nåde om jag missar en liten, liten yta stor som en fingernagel på undersidan(!) av tallriken!! På grund av detta idiotiska beteende undviker jag att diska ibland just bara därför.. Vilket i sin tur medför att det blir dubbelt upp nästa gång!

Men snaart ska ni få fortsättningen.. på min weekend.. snart..

2 kommentarer:

Kim M sa...

Du kanske bara ska diska först. :-o

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim! Skrev klart inlägget i morse.. Ska bara sätta in bilderna.. men var tvungen att TVÄTTA först! ;-)