måndag 2 augusti 2010

Skön ledig helg

Tillbringade min lediga helg med att befinna mig på ett kul Latinoparty! Eftersom jag tycker det är intressant att byta karaktär och det var maskerad var jag bara tvungen att byta kön. Iklädd skägg och basker blev jag Che Guevara!

Söndagen började med en långpromenad för att hämta hem bilen som fick stå kvar på festplatsen då ölbegäret var för starkt. Sedan blev det städ och slapparsöndag resten av dagen.

Idag har det varit jobb igen. Bara 2 veckor kvar och sedan tar man på sig fritidsforskartiteln igen. Jag har verkligen ingen plan just nu! Känns som jag vill vara kvar i Övik i alla fall och det är ju en början. Tänk om man ändå hade tydliga mål och visste vad man vill? 36 år och vet inte alls vad jag vill bli när jag blir stor.. Fast måste man bli något? Kanske räcker det att hitta mål vid sidan av jobb? Kanske löser sig resten av sig självt då? Ibland kanske man är alldeles för insnöad på att tänka på vilket typ av yrke man egentligen ska satsa på så man glömmer av att leva vid sidan av? Så kan det nog vara.. Nu ska jag ta det som det kommer och fokusera på fritiden istället!

På torsdag bär det äntligen av till Stockholm och Sonisphere Festival! Ska bli så kul att "bli tonåring" igen. För det lär jag bli när jag åker med bästaste Elsa!

4 kommentarer:

Kim M sa...

Ska bli så trevligt att träffa er flickor!

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Detsamma! Ser fram emot att få dig också!! :-)

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Hahha.. Missade visst ordet "se".. Så tokigt det blrv!!

Helen Erlandsson sa...

...BLEV..