måndag 26 juli 2010

Än finns det hopp

Efter en lång tid levandes i celibat och utan något som helst intresse för det motsatta könet hände något idag. Bara sådär på morgonpromenaden! Jag fann mig själv vända mig om flera gånger efter den där skönheten som gick förbi! Oooh.. HAN hade gärna fått dela filt med mig! När jag åter nästan var hemma mötte jag han igen!! Utanför mitt hus!! Återigen spanade jag efter honom så länge det var möjligt. Vem är han? Måste nog ta några extra promenader för att få se han igen!

Hur som helst så kändes det ganska skönt att jag plötsligt började "spana" igen! Kanske en ny fas i mitt liv är i antågande? Kanske är jag redo att gå vidare?

5 kommentarer:

Kim M sa...

Snart blir det åka av!
Bra där.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Det skulle jag nog sannerligen behöva! Du också..

Kim M sa...

VERKLIGEN!

Mille sa...

Hahahaa, vad kul att du börjat blogga igen! Så kul att läsa dina inlägg :) Hoppas du möter "läckerbiten" igen ;)

Helen Erlandsson sa...

>>>Mille, Hoppas jag också! Kul att du tycker om mina inlägg! :-) Hoppas allt är bra med dig!