lördag 17 juli 2010

Härliga sommar

Sommar och sol! Eftersom jag jobbar så mycket denna tid på året måste jag passa på att njuta när jag är ledig. Ja, jag vet att det bara är lunchtid än, men den njuter jag med en öl på balkongen!


Har hittat min favoritrestaurang i Övik under lunchtid. Hamnparken med medhavd picknick! Denna dag satte jag mig ner som värsta alkisen med en kasse full med öl. Ok.. ölen fick förbli oöppnade eftersom jag skulle tillbaka till jobbet. Men en härlig sallad i sommarvädret är inte fy skam! (Eftersom jag känner mig vuxen och ordentlig har jag nu införskaffat en tygkasse till mina öl, så slipper man skylta med det.. Haha..)


Trivs så otroligt bra med mig själv just nu så jag var bara tvungen att ta en egobild på mig själv under min väg till jobbet en dag i veckan!

Fy satan vad cool jag är!! Hahahahaha..
Jag trivs så bra med mig själv, så jag inte ens upptäckte att jag lyckats glömma att sminka mig innan jag åkte till jobbet igår! Hur detta var möjligt vet jag inte eftersom det ingår i mina vanliga rutiner. Såg det först när jag kom hem!! Behöver ingen spegel på jobbet för att se hur jag ser ut.. Är snygg ändå!!? Hahaha.. Jag hade i alla fall fixat frillan!

3 kommentarer:

Kim M sa...

Underbart!
Trivs vidare du!
Njut!

Anonym sa...

vad glad jag blir att du trivs med dig själv Helen, Underbart :-)))
Kram Carola

Helen Erlandsson sa...

>>>Japp, njuter vidare och tar en öl till.. :-)