måndag 12 juli 2010

Måndag 12/7

Svettigt idag.. Kände mig kvinnlig och tog på mig en klänning. Väldigt skönt plagg!! Borde köpa fler.. Det virvlande tyget runt benen var härligt svalkande! Den indiska lunchen gjorde sitt till idag. Magen är fortfarande uppsvullen som alltid när jag varit på buffé. Tiden gick väldigt fort på jobbet. När jag trodde det var en timma kvar till stängning visade det sig att det redan var dags att slå igen butiken! Skönt när man trivs så bra att tiden bara rinner iväg.

Har lagat dammsugarslangen för 100:e gången idag och snart är det bara en dammsugare med rör kvar. Kanske dags att fundera på att köpa ny?? Morris långpromenad får vänta någon timma till så han inte får värmeslag stackarn. Pälsen bara "rasar" i värmen och inte behöver jag fundera på att köpa mattor till hemmet, för det fixar sig självt.. På torsdag blir jag med katt ett par veckor, så då är de två som väver mattor på ett slitet golv.

Nu ska jag dricka mitt kvällste! Tjing!

Inga kommentarer: