lördag 24 juli 2010

Tekniken är inte med mig idag..

Idag är en dag fylld med typiska teknikproblem a la 2010. Inget kan göra mig mer irriterad än teknik som inte fungerar som jag vill och de inte går att lösa genast! Har ägnat timmar åt att försöka föra över videosnuttar från min mobil till datorn.. Det problemet är ännu inte löst! Jag har också ägnat timmar åt att försöka förstå och få till en profil på Twitter.. Jag har börjat fatta (trots min ärthjärna som troligen har krympt), men det verkar vara fel på hela Twitter så profilen är inte klar. Sådana här 2000-talsproblem kan driva mig till vansinne!

Nåväl.. Tog en kvällsrunda i knallrosa outfit. Lyste nog upp hela Själevad. Avlutar dagen nu med en Grolsch. Har blivit "öloman" och lagt vinet på lagring ett tag!


Kastar in ett videoklipp (detta gick att överföra!!) på Morris som hittar årets första blåbär! Som han smaskar!! MUMS!


Laddar för ännu en arbetsdag imorgon. Dag 8 av 8. Ledig på måndag! Gott!!

5 kommentarer:

Kim M sa...

HA HA!
Så sött.
Jag kan INTE tänka mig att Sebbe skulle äta blåbär.
Han är ganska kinkig med maten...

Puss på M och ha en bra ledig dag i morgon!

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Morris äter även lingon, hallon och vinbär!! :-) Puss

Anonym sa...

Hihi så söt, jag har aldrig sett en hund äta blåbär förut, är du säker att inte Morris är en blandning av en björn och en hund? Om det va så så skulle ju även storleken och styrkan vara logiska :)

Anonym sa...

Jag skulle kunna fortsätta att vara anonym för jag har inget google konto, fattar inte hur man gör det här, men jag tror du skulle bli för nyfiken då så jag väljer att avslöja mig, it´s me Åsa Kåsan :) Hoppas du får en toppen dag och hälsa Morris :)
P.S Fasen va snygg du va i din rosa outfit, varje stad skulle behöva någon som dig som lyser upp :)

Helen Erlandsson sa...

>>>ÅSA! Jag fattade faktikt att det var du! det var något med sättet att uttrycka sig! Jag vet andra hundar som äter bär! Tack för komplimangen om min rosa outfit! :-)) Ha det gott du med! :-)