måndag 1 november 2010

Lättövertalad

Behövdes inte så mycket övertalning. Trillade över linjen ganska fort och bokade en tågresa till Borås. Men det bästa av allt är jag inte behöver åka ensam. DB gör mig sällskap efter att ha spenderat några dagar här i Övik först! Eller är det jag som gör han sällskap ner? Whatever..

Hade en tanke tidigare på att spendera julen i Borås detta år (inte gjort det sedan....när?) och mest troligt blir det nog så också. Fast jag kommer lite tidigare än planerat. Men vad gör väl det? Har inte firat jul de 3 senaste åren, men blir väl "tvungen" om jag är i Borås. Hjälp! Köpa klappar! Har nästan glömt hur tråkigt, svettigt, trångt och irriterande det är att julshoppa! Men man får väl göra ett undantag i år.. Vara ute i god tid helt enkelt!!

Ah.. Men bäst av allt är ändå att få umgås med nära och kära!

Inga kommentarer: