måndag 21 december 2009

Övernattning x2

Så var helgen till ända med 2 övernattningar. Det gick väl ganska bra tror jag.. Gästerna gick och lade sig tidigt.. eller var det jag som var tråkig?? Skönt var det att komma hem igår och DUSCHA!! Kände mig inte alls äcklig...

Idag är jag ledig och gör banne mig ingenting! Jag borde kanske sätta mig och läsa igenom lite angående Esrange, då jag har dessa turer för första gången nu i veckan. Det känns som jag inte kan tillräckligt mycket för att känna mig bekväm i den guidningen än.. Hmm.. Får väl ljuga och säga att vissa saker är hemliga och jag kan inte tala om det för dom??

Morris har haft en bra helg hos VJ, trots att även han har jobbat. Tur att de två trivs tillsammans och att VJ gärna är hundvakt! Det är guld värt!

Snart är det jul och som vanligt så firar jag inte den. Jag kan dock sakna maten, så idag på morgonen var jag minsann och köpte julskinka, köttbullar, prinskorv, rödkål, jansson och sill. Äta gott kan man ju alltid göra ändå utan att fira.. Jag såg att jag dessutom var ledig Juldagen och Annandagen.. Men jag jobbar gärna om jag får!

2 kommentarer:

Kim M sa...

Jag gör likadant: firar inte men äter ändå lite småjulig mat.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Äta bör man annars dör man! :-)