måndag 14 december 2009

Underliga ryggproblem

Det slog mig härom dagen.. Jag känner igen det från förra året också. Varje sommar och höst har jag ont i rygg och höfter. På hösten oroar jag mig alltid lite för hur det ska gå att köra skoter så mycket som man gör varje vinter. Det underliga är att trots mycket skump och konstiga körställningar så blir min rygg alltid bra efter lite skoterkörning. Det är som om någonting lossnar i en annars stel och trött rygg.. Det borde väl vara tvärtom?? Höfterna vet jag inte heller vad det händer med.. Börjar tro att det är väderomslag som ställer till det. Men jag har inte ont häruppe.. Kanske är det så att jag behöver träna ryggen ordentligt under sommaren? Skönt är det i alla fall att slippa ryggont!

2 kommentarer:

Kim M sa...

Kotorna sitter nog lite fel och när du sedan skumpar runt så faller de på plats!
(Funkar även med sexuella aktiviteter.)

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Måste nog skaffa mig ett par kk då... ;-)