torsdag 4 september 2008

Frieri en torsdagkväll...(!)

Idag har någon friat till mig! Kan ni fatta? Första gången jag är med om det! Tyvärr var det av helt fel anledning och inte av kärlek... Så nej vänner det blir inget bröllop med tillhörande fest. Sa vänligt men bestämt NEJ! Fortsätter leva singel och gifta mig... Gör jag det en gång har det slagit slint totalt! Så påminn mig om jag en dag börjar prata om bröllopsklockor!

Och när jag ändå skriver... Jag hittade inget tyg jag ville ha innan idag, så kuddarna får vänta. Jag är ju kräsen också! Ska jag sy ska det vara med stil. Åkte istället bara runt i bilen. Ibland är det skönt att bara köra och då gärna på små konstiga skogsvägar med lättare buskage i mitten av vägen. Det skrapar så härligt på undersidan av bilen. Tar mig fram på vägar som jag inte ens vet om jag kommer att kunna vända på. Kör genom lervällingar och njuter! Min gamla volvo får stå ut med mycket.. Morris tycker det är spännande också för vi stannar ibland och han får springa allt vad han kan ute i ingenstans. Härligt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kräsen när det gäller både tyg och karlar, hör jag. Helt rätt!
:)

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, lite krav måste man ju ha...