onsdag 17 september 2008

Tråkigt värre

Ojojoj... Man ska leva i nuet sägs det, men det är inte alltid så lätt om man inte känner sig bekväm i det nuet som råder. Händer absolut ingenting i mitt liv just nu. Varken på jobbet eller fritiden. Jag bara lallar runt och äter! Har gått upp 2 kg den sista tiden eftersom jag har så tråkigt! Jodå, så är det.

Igår sov jag bort 3 timmar på tidiga kvällen bara för att få tiden att gå. När jag vaknade hade jag missat att handla, så det var till att åka in till stan. Tog med mig Morris och gick en stadspromenad på sena kvällen. Men vad det är dött i Övik en tisdagskväll! De jag mötte kan jag nog räkna på en hand. Upptäckte, trots en liten stad, nya saker.. Man blir nog lite hemmablind.. Skönt att promenera någon annanstans än den vanliga kvällssvängen i Själevad. Jag fick ju fönstershoppa lite också!

Ledig idag och nya äventyr...(?).. Ska ner på stan en sväng och göra några ärenden. Borde städa en del också.. Har tappat orken, men det får väl gå ändå.

Ha en bra dag alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är trist mellan varven.
Då får man passa på att vila.
Snart händer det saker igen. Jag lovar.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, hoppas verkligen det. Kram