måndag 24 augusti 2009

Framtid?

Sitter här och funderar på vad man ska hitta på härnäst..? Arbeten är det ont om.. Ska jag söka till Jukkasjärvi igen och ta ännu en kall vinter på skotern? Ja.. varför inte? Det är ju ett kul jobb trots förfrusna kinder och nästipp. Söker gör jag nog i alla fall..

Kanske skulle man plugga något igen? Men vad?? Vill inte ta mer lån om jag inte vet att det leder någonstans..

Framtiden känns ganska oviss just nu.. Det kan leda till vad som helst. Jag har ju inget som binder mig. Har inga barn och ingen sambo. Kanske skulle man dra söderut? Europa? Eller norrut? Svalbard lockar mig faktiskt lite.. men vad gör jag med Morris? Han är ju livrädd för björnar och Svalbard kryllar ju av isbjörnar!! Han skulle ju inte våga gå utanför dörren stackaren.. Men Svalbard hade varit ganska coolt (haha.. COOLT.. nu var jag vitsig)..

Kom gärna med förslag.. Jag behöver inspiration!

4 kommentarer:

Kim M sa...

Jag tror att det rätta bara KOMMER till dig.
Bara så där.
När du minst anar.
Så tänk inte för mycket.
Håll dock sinnena öppna.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Ska hålla alla sinnen öppna! :-)

Anonym sa...

Norge.
Gotland.
Köp Svinfarmen.
P.

Helen Erlandsson sa...

>>>P. Ja.. den där Svinfarmen.. Nja.. Om jag vinner de där miljonerna så tvekar jag inte! :-)