söndag 23 augusti 2009

Om jag vann 60 miljoner..

..vilket skulle bli 30 miljoner eftersom jag delar med min spelkompis. Så vad skulle jag göra?

  • Hoppa upp och ner och troligtvis kissat ner mig av ren upphetsning..
  • Jag skulle ge mina föräldrar och syskon en rejäl slant var..
  • Jag skulle göra allt det där som jag alltid velat göra med min spelkompis, vilket också är syftet med att vi spelar..
  • Jag skulle definitivt göra laserbehandlingar för brustna blodkärl och generande hårväxt..
  • Jag skulle byta bil..

Sedan skulle jag leva som vanligt. Fortsätta leta jobb eller alternativt starta något eget eftersom pengar inte skulle vara något problem.. Ja.. jag skulle nog vara nöjd så.. Drömmer inte om ett liv i lyx utan bara om att känna mig tillfreds med mig själv!

6 kommentarer:

Irene sa...

Hej
Jag tycker att du tänkat helt rätt!
Hoppas att du vinner någon gång!!!
Det är väldigt viktigt tycker jag som du skrivar:Om att känna sig tillfreds med sig själv!!!!

Helen Erlandsson sa...

>>>Irene, Ja, hur ska man annars kunna vara nöjd med allt annat om man inte är nöjd med sig själv? :)

Kim M sa...

Aaaah!
Jag skulle helt klart rest och rest och rest. Inga tidiga morgnar så länge jag kunde slippa dem.

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Resa är inte heller fel! :-)

Linda sa...

Kan tipsa alla som funderar på att starta eget att höra med Skatteverket vad de har för kurser. Gick en där och det var mycket lärorikt.

Helen Erlandsson sa...

>>>Linda, Tack för tipset! :-)