söndag 12 september 2010

Små små ord av kärlek

Under ett telefonsamtal med barndomskamraten Elsa, som jag nyligen tillbringade på den blöta Sonisphere festivalen med, fick jag plötsligt höra:

"Jag mår så bra ihop med dig. Jag skulle alltid vilja ha det så som det var i Stockholm. Jag hade gärna gått omkring i våta skor hur länge som helst, bara jag fick vara med dig"

Det var nog det finaste någon har sagt någonsin! Blev alldeles varm i hela hjärtat och kan bara instämma att jag hade gjort detsamma!! Älskar dig Elsa!

(Varför blev man inte född gay? ;-))

5 kommentarer:

Kim M sa...

Det är dags för er två att slå era påsar ihop!

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Tro mig... Vi har pratat om det! Men vi skulle nog behöva ett par män i byrålådan! ;-)

Kim M sa...

Det behöver de flesta av oss. :)

Anonym sa...

Vad rökte ni på den där festivalen egentligen?

P.

Helen Erlandsson sa...

>>>P, Vi behöver inte röka något.. Tillsammans blir vi höga ändå!! ;-))