tisdag 21 september 2010

Snabb uppdatering

Jag vet att det har gått en vecka sedan jag skrev något sist. Här kommer en uppdatering i punktform.

  • Har promenerat! (Som vanligt!)
  • Har städat! (Lite mer ovanligt!)
  • Har tvättat! (Ganska vanligt!)
  • Har haft långa givande samtal på kvällarna! (Ovanligt!)
  • Har rivit en utbyggnad med kofot! (Mycket ovanligt!)
  • Har haft myskväll med vänner! (Ganska ovanligt!)
  • Har besök från Borås (Händer ibland, men inte så vanligt!)
  • Har röstat i valet! (Vanligt! Fast det blev inte som jag ville...)
  • Har plockat lite svamp! (Ganska vanligt!)
  • Har suttit framför datorn i timtal! (Mycket vanligt!)
  • Har funderat och kommit fram till en slutsats! (Ovanligt!)

Det var en snabb summering av veckan! Ikväll ska jag och JF gå på MoDo-Luleå! Räkna med förlust till MoDo. De förlorar alltid när jag går på hockey! Tjing!

5 kommentarer:

Kim M sa...

Oj oj, undrar vad du har kommit fram till!

Och de där givande kvällssamtalen börjar ju tillhöra vanligheterna!

Helen Erlandsson sa...

>>>Kim, Snart så är samtalen vanliga, men än räknas de inte dit! :-)

Anonym sa...

:)

Helen Erlandsson sa...

:-)

Helen Erlandsson sa...

:-)